3 Aralık 2012 Pazartesi

19.07.2012

Zeynep, değerli taşlarla birlikte babasının süsü anlamına da geliyor
Lal ise aşk... 
Uykumun son demlerinde, yüzü gözümün önüne geliyor, derin bir nefes alıyorum, işte kokusu burnumda, uyanıyorum, yatağına uzanıyorum, elini tutuyorum, yavaş yavaş aralıyor gözlerini, uykulu gözleriyle yaşasın der gibi sessiz bir kahkaha atıyor, eriyorum, bitiyorum, öpüyorum öpüyorum. Dokuz ay boyunca elim karnımda dolaşarak beklediğim, sürekli konuştuğum, değişik isimler taktığım bebeğim artık benimle, bizimle... 
Kolay değildi ilk başta, hiç bilmediğim, bilmeyi bırak duymadığım bir dilde konuşan ve 24 saat yanımda olan bir insan geldi hayatıma. Kimi zaman bilemedim ne istediğini: gazı mı var, karnı mı aç, altı mı kirlendi yoksa sadece sevilmek mi istiyor anlayamadım. Sabredelim, biz nasıl büyümüşüz, elbette birbirimizi anlamaya başlayacağız dedik ve hareketlerini daha dikkatli izlemeye başladık. Bu sürede çok kitap okuduk ama en iyi kitap içgüdü kitabıymış onu öğrendik. Aman kucağa alışır, çok almayın sözlerini es geçip bol bol sarıldık, sevdik, okşadık. O bizimle mutlu, onun bu dünyada en güvendiği iki insan biziz, bizden başka kimi var dedik yine sarıldık yine öptük... En uykusuz kaldığımız gecelerde bile enerjimizi yüksek tutup hepsi geçecek dedik. 
Her gün bir öncekinden daha güzel olacak demişti bir tanıdığımız, tam da öyle oldu. 3 aylıkken değişti her şey, uyutmayan gaz sancıları bir anda kesildi. Kendi kendine oyuncaklarıyla vakit geçiren, dışarı çıkmak için heyecanlanan, etrafı seyreden, meraklı gözleriyle insanları inceleyen, onlara gülümseyen mutlu bir bebek oldu Zeynep. 
Artık 4,5 aylık. Şimdi adımız Cihan tarafından "Bitirim ikili" kondu. Bir arıyor cafede işbaşındayız, bir arıyor yeni kıyafetler, oyuncaklar almak üzere alışverişteyiz. Hafta sonlarımız ise daha da renkli geçiyor, artık arkadaşlarımızla rahat rahat programlar yapabiliyoruz, çünkü Zeynep bize çok güzel ayak uyduruyor. Bu gezmelerin sonunda da güzel bir banyo ve masaj keyfiyle teşekkür ediyoruz ona.
Artık güzel yemeklerin, pastaların ve kurabiyelerin yanında bir de Zeynep Lal olacak cafemizde. Yakın zamanda benimle birlikte gitmeye başlayacak. Heyecanlı günler, mutlu anlar, enfes lezzetler bizi bekler!


6 yorum:

gelinyolu dedi ki...

Çilek kıza da bak sen, yerim onu ben :) maşallah !

pnrdnzhn dedi ki...

Kuzumu koklar, sever operim. Masallah ona. Bende isim destegi isterim:)

pnrdnzhn dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
earwen dedi ki...

Ne guzel yazmissin..cok duygulandim yine..iyi ki dogurmusuz..ne de guzel bebekler dogurmusuz valla..yerim o cilegi de..

earwen dedi ki...

Ne guzel yazmissin neyros..yine duygulandimm..iyi ii dogurmusuz valla..ne de guzel dogurmusuz..yerim cilegi de oh mis kokulum

caloroso dedi ki...

ikimizin de ayni gun yazmasi... bebeklerimiz boşuna senkronize olmamislar.cok guzel yazmissi. cok özledim zeynep'imi.seninle sabahtan aksama kadar takilmak cok guzeldi... seni de cok ozledim...