3 Mayıs 2012 Perşembe

Sürpriz baby shower

Sevgili Ayşe beni arayıp Denizbank'ta birlikte çalıştığı bir iş arkadaşı için sürpriz baby shower partisi yapmayı planladıklarını ve bebek kurabiyesi yaptırmak istediklerini söyledi. Melda bebek için, pembe, sarı ve beyaz tonlarını kullanarak biberon, patik, önlük, çiçek ve body şeklinde üstü bebek figürleriyle kaplı kurabiyeler hazırlayıp gönderdim.
Kurabiyeler ellerine geçince Ayşe'den gelen mesaj, "Neyircim herkes bayıldı, ellerine sağlık canım tekrardan.." oldu.
İşte bu teşekkür herşeye değer desem bence hiç de fazla olmaz :)


3 yorum:

mercipetty dedi ki...

Neyir hanım merhabaa..mail adresinizi bulamadm bir türlü sormak istedigim birseyler var size

Neyir İren dedi ki...

merhaba, ben de sizinkini bulamadım :)
mail adresim: neyiraksehirli@gmail.com

tuzvekarabiber / Salt'nPepper dedi ki...

fotolar cok guzel :) benim de yeme icme blogum var birbirimizi takip edelim?