20 Temmuz 2011 Çarşamba

Motosiklet bir araçtır!!!

Yer: İşlek bir cadde
Nesneler: Pembe Panterim (P.P.) ve bir station araba
Kişiler: Ben ve Motosikletin araç olmadığını düşünen adam (MAODA)


Bankadaki işimi halletmek için caddeye girdim ve iki arabanın arasına Pembe Panterimi park ettim. İşimi hallettikten sonra arkamı döndüm ve içimden yükselen bir cız sesi duydum. Öndeki araba geri geri geliyor ve sanırım P.P.'yi görmüyordu. Baktım direksiyonda 16-17 yaşlarında bir çocuk. Hızlandım, tam o anda, çocuk P.P'nin çamurluğuna dokundu, artık hissetmiştir, durur dedim, baktım ısrarla gitmeye devam ediyor. Koşa koşa geldim, camına yapıştım, durun durun motora vurdunuz dedim. Çocuk şaşkın bir ifadeyle arabadan indi. Arabanın dışında bekleyen adam olayla ilgilenecek sandım, ama bir baktım adam hiç tepki vermeyip, beni ve P.P'yi teğet geçip şöför koltuğuna oturdu, manevra yapmaya başladı. Yine yapıştım camına ve şöyle bir diyalog yaşadık. 


Ben: Beyefendi motoruma vurdunuz farkında mısınız?
MAODA: ....
B: Lütfen kartınızı verir misiniz?
MAODA: Napıcaksın?
B: Ne demek napıcam, araca zarar verdiniz?
MAODA: Benim yerim şurası, kart mart yok.
B: Ne bileyim ben sizin yerinizi? Kartınızı verin. 
MAODA: Yav yürü git!!!
B: Ne demek yürü git, ne diyosunuz?
Veee asıl bomba cümle geldi...
MAODA: Ne park ettin arabamın arkasına?
B: !?!?!? Ne diyosun sen ya, burası araç park yeri, bu da benim aracım!!!!


Olayın devamında MAODA basıp giderken ben de arkasından salak diye avazım çıktığı kadar bağırdım. Bu olaydan çıkarılması gereken dersler;


1- Motosiklet bir araçtır
2- Motosiklet bir araçtır
3- Motosiklet bir araçtır.


Lütfen biraz saygı...
Not: Evet P.P'nin gerçek yüzü işte bu, çok tatlı değil mi? 

2 yorum:

S&A dedi ki...

çook tatlı ;)

Neyir İren dedi ki...

teşekkür ederim :)