22 Mart 2012 Perşembe

Doğumgünü pastaları

Bizim balkabağımız Tuna'mız büyüdü, 1 yaşını da çoktan devirdi. Ancak tembel yengesi (ben oluyorum!), onun pastasının fotoğrafını ancak şimdi koyuyor...


Cafemizde yapılan Yasemin'in doğumgünü partisi için 3 katlı pastayla birlikte ikramlıkları da biz hazırladık. Minik kurabiyeler ve pastayla birlikte kum boyama faaliyeti, çocuklar tarafından büyük ilgi görürken, anneler ve babalar da ikramlıklarla ve sıcak ortamla keyifli vakit geçirdiler.  




Gelelim Sena'ya;
Sena'nın ablası bir akşamüstü heyecanla cafeye geldi. "Kardeşim 7 yaşına giriyor. Melekli bir pasta istiyorum, bol bol pembeler ve kalpler olsun" dedi. İstediği şekilde pastayı yapıp teslim ettik.

Veee bizim yakışıklı Derin'imiz... Saçıyla gözü aynı renk olan çocuklara bayılırım. Bir de biraz hareketli, biraz da canavar ruhlu olursa ohh tadından yenmez benim için :) İşte Derin böyle bir çocuk. Annesi Güldem beni arayıp Neyir, Derin doğumgünü için Sünger Bob pastası istiyor diyince büyük bir zevkle kocaman bir pasta hazırladım. Kreşte arkadaşlarıyla pasta kesip kutlama yaptılar.


Hiç yorum yok: