25 Eylül 2011 Pazar

Kısa bir aradan sonra tekrar birlikteyiz...

Bir süredir blogumdan uzak kalmanın üzüntüsünü yaşıyorum. O kadar çok koşturdum ki, daha yeni yeni toparlanıyorum. Güzel bir tatil sonrası yoğun bir tempoyla işe başladık. Neler yaptım neler :)
Barış bey biz cafeyi açtığımızdan beri bizimle birlikte olan çok şeker bir müşterimiz. Yazın bebek kurabiyelerini gördüğünde Neyir ben de yaptırmak istiyorum demişti. Nedense ekimde hazırlayacağız gibi aklımda kalmış. Tatil dönüşü Neyir haftaya yapıyoruz değil mi deyince bebeğin geleceği heyecanı sardı beni de, geliş günü belli olmasına rağmen her bebek kurabiyesi tesliminde olduğu gibi ya olduğu yerde çok sıkılmışsa ya erken gelirse diye Cihan'ın başının etini yedim. Ne olur ne olmaz diye konuştuğumuz teslim gününden önce kurabiyeleri hazır ettim.
Kurabiyeleri;
 pişirdik,
süsledik,

paketledik

ve güzel bir sepette teslim ettik.

Selin Hanım ve Barış Bey büyük bir heyecanla bekledikleri sevgili oğulları Yunus Emre'ye kavuştular, dediklerine göre tombişmiş. Güzel ailesinin içinde sevgiyle ve mutlulukla büyüsün.
Not: Hee bi de Barış Bey'in dediğine göre Selin Hanım'ın yaptırdığı çikolatalar çok fena arka planda kalmış :))) Artık olsun o kadar :)

Hiç yorum yok: